Hyppää sisältöön

Pienennä tekstin kokoaA- Palauta tekstin koko Suurenna tekstin kokoaA+

Yhteystiedot


Postiosoite 
Eduskunnan oikeusasiamies 00102 Eduskunta
 
Katuosoite
Oikeusasiamiehen kanslia Arkadiankatu 3, Helsinki 10.
Kanslia on eduskunnan lisärakennuksessa eli Pikkuparlamentissa.
Kanslia on avoinna arkisin klo 9-16.

Puhelinnumero 09 4321 (vaihde)

Sähköposti oikeusasiamies@eduskunta.fi

Suojattu sähköposti
Käytä suojattua yhteyttä, kun lähetät salaista aineistoa.
Suojattu sähköposti on osoitteessa https://turvaposti.eduskunta.fi/.
Kirjoita vastaanottajaksi oikeusasiamies@eduskunta.fi.

Faksin numero 09 432 2268


Asiakaspalvelu

Tarvitsetko neuvoa kantelun tekemisessä?.
Puhelinnumero on 09 4321 (vaihde).
 
Jos olet jo tehnyt kantelun, voit soittaa ja kysyä, onko sitä jo tutkittu.
Soita silloin kirjaamoon.
Puhelinnumero on 09 432 3381.
 
Jos haluat lisätietoja eduskunnan oikeusasiamiehestä, voit kysyä tiedottajalta.
Tiedottajan puhelinnumero on 09 432 3352.