Hyppää sisältöön

Pienennä tekstin kokoaA- Palauta tekstin koko Suurenna tekstin kokoaA+

Yhteystiedot

Postiosoite 

Eduskunnan oikeusasiamies 00102 Eduskunta

Katuosoite

Oikeusasiamiehen kanslia Arkadiankatu 3, Helsinki 10.
Kanslia on eduskunnan lisärakennuksessa eli Pikkuparlamentissa.
Kanslia on avoinna arkisin klo 9-16.

Puhelinnumero

09 4321 (vaihde)

Sähköposti

oikeusasiamies@eduskunta.fi

Suojattu sähköposti

Käytä suojattua yhteyttä, kun lähetät salaista aineistoa.
Suojattu sähköposti on osoitteessa https://turvaposti.eduskunta.fi/.
Kirjoita vastaanottajaksi oikeusasiamies@eduskunta.fi.

Faksin numero

09 432 2268

 
 
 

Asiakaspalvelu

Tarvitsetko neuvoa kantelun tekemisessä?.
Puhelinnumero on 09 4321 (vaihde).
 
Jos olet jo tehnyt kantelun, voit soittaa ja kysyä, onko sitä jo tutkittu.
Soita silloin kirjaamoon.
Puhelinnumero on 09 432 3381.
 
Jos haluat lisätietoja eduskunnan oikeusasiamiehestä, voit kysyä tiedottajalta.
Tiedottajan puhelinnumero on 09 432 3352.